Časté dotazy

Proč nakupovat právě u nás?

GARANCE KVALITY,GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ, rychlé vyřízení objednávky, maximální pozornost na zákazníka, spolehlivé dodání a maximální spokojenost s kvalitou zboží.

Z jakého materiálu jsou vaše volně stojící vany?

Vany jsou vyráběny z velmi kvalitního akrylátu (neplatí pro vany STONEKAST a vany z litého mramoru).

Je možné zakoupit Vaše baterie a vany v kamenném obchodě?

Ne,ale je možné si zboží objednat a po telefonické domluvě vyzvednout osobně v našem skladě ve Valašských Kloboukách,Nádražní 555,76601.

Pokud se mi zboží nebude líbit, je možné ho vrátit?

ANO, každý zákazník má právo zboží vrátit do 14 dnů bez udání důvodu.

 

Je v ceně dopravy zboží i jeho vyložení?

Řidič Vám rád vyloží zboží z auta. Avšak jeho další přesun nemá v popisu práce. Vše záleží na individuální dohodě s řidičem.Je možno zakoupit službu Top - Comfort Plus- Jedná se o způsob doručení All-Inclusive, kdy zásilka (max. 3 ks po 80 Kg pro jednoho adresáta) je doručována 2 pracovníky (řidič + závozník) zcela bez výpomoci příjemce a to přímo na určené místo v bytu (kanceláři apod.), navíc v čase, který si příjemce předem určí. Služba obsahuje telefonickou avizaci, rozbalení a kontrolu výrobku, potvrzení a zpětné odeslání dodacího listu, odvoz obalového materiálu a případně odvoz starého spotřebiče do sběrného dvora. Poskytována je v rámci měst se sídlem TOPTRANSu (25x v ČR a 6x na Slovensku).

Můžete mi zboží dopravit na předem smluvenou hodinu?

Tato možnost zatím není možná, dopravce zboží rozváží po celý den a není možné předem určit, kterou hodinu přijede přímo k Vám.Každá naše zásilka je vč.TELEFONICKÉ AVIZACE (V rámci této služby garantuje Toptrans, že rozvozový řidič systému v rozmezí 1-2 hodin před plánovaným doručením zásilky zkontaktuje telefonicky příjemce, upřesní mu svoji okamžitou polohu a sdělí předpokládaný čas příjezdu)

Jaká je doba dodání?

Po složení zálohy na náš účet je doba dodání do 10 pracovních dnů.V případě,že by dodací lhůta byla delší, bude zákazník o této skutečnosti neprodleně informován.

Musím být přítomen/a na uvedené dodací adrese v den dodání?

Dopravci vždy předáváme poskytnuté kontakty, tak aby Vás mohl kontaktovat a domluvit se s Vámi na předání zásilky. Pro bezproblémové předání je dobré být daný den v blízkosti dodací adresy nebo určit jinou osobu na převzetí zboží.

Co mám dělat v případě, že je zásilka poškozená?

Pokud přivezla zboží spedice, zapište tuto skutečnost do předávacího protokolu dopravce a neprodleně kontaktujete naše pracovníky na emailu info@kralovnakoupelen.cz nebo na uvedeném tel. čísle: +420 736 544 604.

Zboží dorazilo v pořádku, ale vyskytl se jiný problém, co mám dělat?

Kontaktujete naše pracovníky na emailu info@kralovnakoupelen.cz nebo na uvedeném tel.čísle: +420 736 544 604.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.